حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

شکست آمریکا در دزدی نفت ایران در دریای عمان + فیلم

  • کد خبر: ۸۶۴۶۲
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
  • ۳
شکست آمریکا در دزدی نفت ایران در دریای عمان + فیلم
شبکه خبر که اعلام کرده بود که تا ساعتی دیگر «خبری افتخارآفرین از اقتدار دلاورمردان سپاه پاسداران» را منتشر خواهد کرد در بخش خبری ساعت ۱۳ اعلام کرد که آمریکایی‌ها که قصد دزدی نفت ایران را در دریای عمان داشتند، شکست سختی از نیروی دریایی سپاه خورده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بر اساس اعلام شبکه خبر، آمریکا در این اقدام یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آبهای دریای عمان مصادره کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را بسوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد.

همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را بسوی آبهای سرزمینی ایران هدایت کردند.

در ادامه نیروهای آمریکا با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه نیروهای جان برکف سپاه ناکام ماندند.

نیروهای آمریکایی مجددا با امکانات بسیار و با استفاده از چند ناو جنگی بیشتر تلاش کردند مسیر حرکت نفتکش را سد کنند که باز هم موفق نشدند.

 این نفتکش هم اکنون در آبهای سرزمینی کشور  عزیزمان است.

اینجا ببینید:

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
0
این یه افتخاره برای ما از این به بعد آمریکا باید از ما بترسه چون خودش سر شوخی رو باما وا کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
0
ایول سپاه
ص
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
الله اکبر الله اکبر الله اکبر درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل و مرگ بر اسرائیل به کوری چشم همه دشمنان اسلام و ایران زنده باد اسلام و ایران و سپاه پاسداران سپاه پاسداران تشکر تشکر زنده باشید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->